سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/6/28
12:4 عصر

خوش خیال! (گفت و شنود)

بدست آرمان در دسته

گفت: امسال تظاهرات روز قدس خیلی باشکوهتر از سال های گذشته بود.
گفتم: برای این که جنایات وحشیانه اسرائیل نه فقط فریاد اعتراض هر مسلمانی را به آسمان بلند می کند، بلکه هیچ آدم با وجدان و باشرفی نمی تواند در برابر این جنایات ساکت بنشیند.
گفت: پس چرا سایت ها و رسانه های طرفدار موسوی و خاتمی و کروبی به هوادارانشان سفارش کرده بودند که هرگز علیه اسرائیل شعار ندهند؟
گفتم: این توصیه را چند روز قبل، سایت وزارت خارجه اسرائیل به هواداران موسوی و خاتمی و کروبی گوشزد کرده بود.
گفت: ولی فقط تعداد اندکی به حمایت از سران فتنه آمده بودند، بقیه چه شدند؟!
گفتم: بقیه حالا فهمیده اند که پشت صحنه سران فتنه چه کسانی بوده اند و دیگر حاضر نشده اند که به فریب آنها تن بدهند.
گفت: با این وجود هنوز هم سران فتنه ادعا می کنند که شرایط سیاسی مطلوبی دارند!
گفتم: یارو از پشت بام یک ساختمان 20 طبقه پرت شده بود وقتی به طبقه سوم رسید با خودش گفت خب؛ خدا را شکر، تا اینجاش که به خیر گذشت!!
منبع: کیهان
 

88/6/27
10:38 عصر

درس شعار مرگ بر منافق مردم تهران برای محور شرارت

بدست آرمان در دسته منافق، محور شرارت

خبرنامه دانشجویان ایران: راهپیمایی روز قدس که امروز در تمام شهرهای ایران و برخی شهر های جهان در اعتراض به غصب مال و زمین های مردم فلسطین طبق سنوات گذشته برگزار شد، صحنه عبرت آموز مهم دیگری را در تاریخ کشور رقم زد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» زمانی که میرحسین موسوی، قصد حضور در راهپیمایی امروز را داشت به شدت با واکنش مردم مواجه و مجبور شد راه خود را از مردم جدا کند.

وضعیت محمد خاتمی، نیز بهتر نبود و وی در حول و حوش دانشگاه تهران آن قدر از مردم به مانند میرحسین شعار «مرگ بر منافق» شنید که دیگر تاب ادامه مسیر را نداشت.

کروبی حتی به خیابان انقلاب نرسید و در همان اطراف ساختمان روزنامه توقیف شده اش از مردم روی خوش ندید و برگشت.

این ها که خواندید واکنش صدها هزار نفر از مردمی بود که در اطراف این آقایان سیاست مدار در راهپیمایی امروز حرکت می کردند و به نمایندگی از جمعیت میلیونی امروز نشان دادند افکار عمومی به هیج وجه از تخریب چهره کشور توسط 3 سیاستمدار شکست خورده رفراندوم 22 خرداد راضی نیستند.

مردم تهران وقتی خاتمی را دیدند با شعار های طوفانی خود آنقدر جو را علیه او کردند که انگار نه انگار خاتمی روزی دم از خط امام می زد چه آنکه مردم تهران به یاد و برای امام در روز قدس به خیابان ها می آیند و بدیهی است بوی متعفن دروغ گویان خط امام را بهتر از هز کسی استشمام می کنند.

اما سوال جدی برای ناظران سیاسی اجتماعی این است که آیا میرحسین و خاتمی و کروبی از نظر امروز مردم درباره خودشان درس می گیرند و با آغوش ملت بازمی گردند یا نه؟!

 

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران

 


88/6/27
10:33 عصر

آدم کشی باند ثروت و قدرت برای فرار از محاکمه

بدست آرمان در دسته محاکمه

خبرنامه دانشجویان ایران: در حالی که بیش از 6 روز از انتخابات ریاست جهموری در دور دهم می گذرد، جریان شکست خورده در انتخابات سعی کرد با طراحی پروژه نخ نمای جرزنی موج ایجاد شده در این انتخابات بر ضد باند ثروت و قدرت را تحت تاثیر قرار دهد.

خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» گزارش داد: در طول رقابت های انتخاباتی با افشاگری های صورت گرفته پرده از نیمه پنهان صف آرایی باند ثروت و قدرت برداشته شد و به این ترتیب این باند سیاسی اقتصادی با ایجاد گرد و غبار سیاسی اجازه رساندن ماجرای "از کجا آورده ای آقازاده؟!" به سرانجام را نداد.

این جریان با شانتاژ لطیفه گونه تقلب گسترده در انتخابات بدون ارائه سند، افکار عمومی را به زعم خود به سمت و سوی دیگری برد، اما هم اکنون با فروکش کردن این موج کاذب بار دیگر سوالات متعدد پیش آمده در خصوص پرونده های اقتصادی فرزندان آقای هاشمی و ... را به اولویت اول افکار عمومی تبدیل شد.

بر اساس این گزارش در همین حال این باند در یک طراحی خطرناک که حتی جان انسان های بیگناه را مباح می داند با ایجاد اغتشاش های خیابانی بی حد و حصر به نجات خود از بند مبارزه با اشرافی گری پرداخت.

«خبرنامه دانشجویان ایران» در روزهای آینده به باز کردن پرده های دیگری از طراحی باند ثروت و قدرت خواهد پرداخت.

88/6/27
10:26 عصر

کروبی مستندات جدیدی را به دادگاه ارائه کرد

بدست آرمان در دسته کروبی، دادگاه


مطلع شدیم شیخ کروبی بعد از مستندات محکمه پسند! قبلی که حقانیت ادعاهای این شیخ ساده لوح را اثبات می کرد در اقدامی جدید مستنداتی به دادگاه ارائه کرده که کارشناسان مسائل سیاسی از آن به عنوان زلزله قرن یاد می کنند!!

 

 


 اما مستندات کروبی که در سه قسمت است، بدین شرح است:

1 – کروبی: توسط دوستان بسیار نازنینم در حزب ضد اعتماد ملی به من اطلاع دادند که شخصی به نام ف، ج در خیابان نواب ادعا کرده است که مورد تجاوز همسایه اش قرار گرفته است. فرزندم چون دنبال پیگیری قراردادش با ایرانسل بود خودم شخصا به همراه دوستان نابابم به منزل شخص مورد نظر مراجعه کردیم و با واقعیت تکان دهنده ای مواجه شدیم. در این مورد?  تجاوز یک شخص نبود، بلکه تجاوز از نوع انبوهی آن بود!

متوجه شدم همسایه این شخص که در حال ساختمان سازی است متاسفانه با کمک ماموران شهرداری نزدیک به یک یا دو متر به داخل حیاط شخص مورد نظر تجاوز کرده و الان بالکن های ساختمان همسایه شخص مورد نظر دقیقا از ملک آقای ف? ج  ساخته شده است.

به این خاطر تصمیم گرفتم این بار نامه ای را به جای رفسنجانی به شخص بی بی سی عزیز بنویسم تا از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و نشانه های تقلب در انتخابات را افشا کنم!.

2- کروبی: باز از دوستان حزب ضد اعتماد ملی به من گفتند خانمی به اسم ر، ش با حضور در دفتر حزب ابراز می دارد که مورد تعرض عده ای جوان لباس شخصی قرار گرفته است.

بلافاصله آدرس دختر یاد شده را گرفتم و با چند نفر رهسپار منزل نامبرده شدیم و مشخص شد که متاسفانه واقعیت دارد.

خانم ر، ش که شدیدا مضطرب و ناراحت نشان می داد به من گفت: ای حاج آقای کروبی! من حدود شش ماه پیش از طریق چت با یک پسری آشنا شدم که خود را مهندس معرفی می کرد. او اول به من ابراز علاقه کرد و من هم گول حرف های او را خوردم.

با اینکه خواستگارهای زیادی داشتم و از خانواده متمولی بودم روزی با او قرار گذاشتم کم کم رابطه مان صمیمی شد و ...

اما یک روز در روز بارانی که داشتم زیر ایوان ویلای لواسان دفتر خاطراتم را ورق می زدم یک لحظه به گفته های جوان شک کردم! و تصمیم گرفتم او را به طور نامحسوس تعقیب کنم تا اینکه بعد از خداحافظی در یک قراری که گذاشته بودیم او را تعقیب کردم و متوجه شدم در یک مکانیکی شاگرد مکانیک هست و مهندس نیست. احساس کردم سقف شیروانی مکانیکی سرم خراب شد؛ چون گول یک شاگر مکانیک را خورده بودم.

از آن روز من به آن جوان گفتم که دیگر هیچ علاقه ای به او ندارم و دیگر نمی خواهم به دوستی مان ادامه دهم، ولی جوان خیلی اصرار می کرد، گریه کرد و خوب من هم دل دارم دیگر! دلم به حالش سوخت و قرار گذاشتیم برای آخرین بار با هم ملاقات کنیم.

آن جوان مرا با ماشین خود به سمت اتوبان قزوین هدایت کرد و فریادها و اصرارهای مرا گوش نداد و به یک باغی منحرف شد که در آنجا چند جوان دیگر نیز بودند و متاسفانه بقیه ماجرایی که قابل گفتن نیست، اتفاق افتاد.

کروبی می گوید از دختر پرسیدم چطور دوباره گول پسره نامرد را خورده و چطور پلیس راه متوجه رانندگی مشکوک این جوان با لباس مکانیکی نشده است که دختر گفت: ای حاج آقای منجی! آن روز پسر لباس مکانیکی به تن نداشت و با لباس شخصی آمده بود! و این بود که آن اتفاق افتاد.

البته دختر این را هم اضافه کرد که این واقعه چهار ماه پیش در صفحه حوادث روزنامه ایران درج شده است! و قاضی پرونده به خانواده ها هشدار داده بود که مراقب فرزندان و رفتار مشکوک آنها باشند!

کروبی می گوید از دختره پرسیدم حالا چطور شد آمدید سراغ من؟ گفت: چون مطلع شدم شما در مناطق نزدیک به قزوین دنبال سند هستید گفتم شاید سرنوشت مرا در روزنامه خوانده اید و می خواهید برایم کاری کنید و از آن جهت آمدم سراغ شما!

3 – کروبی: روزی از طرف ستاد برادر بااخلاقم میر حسین موسوی به من خبر دادند دختر جوانی ادعا کرده است که در خیابان جردن به او تعرض شده است!

این بار گفتم دختر را بیاورند پیش من و آن گونه هم شد!

در دفتر کارم نشسته بودم که به چشم خواهری یک دختر خشگل و مامانی وارد اتاقم شد! و شروع کرد به گریه کردن.

گفتم عزیزم گریه نکن گریه شگون نداره البته پشت سر مسافر!

دختره گفت که حاج آقا پارسال در خیابان جردن بودم و منتظر تاکسی که یک تاکسی آمد و من سوار شدم و موقع پیاده شدن وقتی راننده می خواست کرایه تاکسی را بگیرد یهو دستش خورد به نوک دستکش های من!. چنان حالم بد شد که احساس کردم دارم خفه می شم فقط شانس آوردم که روسری مرتبی نداشتم و فقط یک شال نازک نوک موهام انداخته بودم و الا اگر روسری یا مقنعه داشتم حتما از شدت این تعرض خفه می شدم!

کروبی می گوید وقتی از دختر پرسیدم از کجا فهمیدی راننده از ماموران نظام است گفت: روی برچسب کرایه های تاکسی نوشته بود از ... تا نظام آباد 500 تومان !

همانطور که خواندید این مستندات کروبی دیگر هیچ جای فراری برای مسئولان نظام نمی گذارد و همه باید در مقابل این تعرضات صورت گرفته جوابگو باشند و با این یافته های جدید کروبی مشخص می شود در اتفاقات انتخابات چه ها که روی نداده است!

علی اقبالی