سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/2/28
6:46 عصر

پسر شیطان صفت 11 دختر تهرانی را با وعده ازدواج، هتک حرمت کرد

بدست آرمان در دسته هتک هرمت، دختر تهرانی، دختر

پسر چرب زبان 11 دختر تهرانی را با وعده ازدواج، بیهوش کرد


ایسکانیوز: پسری که دختران فریب خورده را در غرب تهران بیهوش می کرد و از رابطه شیطانی با آنان فیلم می گرفت با تلاش پلیس، دستگیر شد.
به گزارش روز جمعه گروه حوادث ایسکانیوز رسیدگی به این پرونده از دیروز با شکایت یک دختر در دستور کار فسران کلانتری 128 جنت آباد قرار گرفت. او با چشمانی گریان گفت: پسر 22 ساله ای به نام حمیدرضا، با وعده ازدواج مرا فریب داد، به خانه اش کشاند و با تعارف نوشیدنی خنک، بیهوشم کرد. من وقتی به خودم آمدم تازه فهمیدم چه بلایی سرم آمده است و به روز سیاه نشسته ام. حمیدرضا با موبایل خود از جنایت کثیفش، فیلم گرفته است و با فرستادن اس ام اس- پیام کوتاه- مرا بارها تهدید کرده که اگر دوباره به هوس های شیطانی اش تن ندهم آن را در طح شهر پخش می کند و ...
پلیس پس از شنیدن حرف های دختر نگون بخت، طرح مهار را آغاز کرد و با توجه به نشانی که او ارایه داد ساختمان مورد نظر به محاصره درآمد.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی تهران بزرگ، اعلام کرد: افسران تجسس با دستور قضایی، خیلی زود حمیدرضا را دستگیر کردند.
سرهنگ مهدی احمدی به ایسکانیوز گفت: این پسر ابتدا طی بازجویی ها خود را بی گناه خواند اما زمانی که در کلانتری با شاکی رو به رو شد و مدرک های دادگاه پسند را دید به ناچار لب به اعتراف گشود.
این مقام ناجا اضافه کرد: حمیدرضا پرده از 11 فقره جرم مشابه برداشت و فاش کرد فیلم هایی را که در این زمینه تهیه کرده بود در موبایل یکی از دوستانش ذخیره کرد.
سرهنگ احمدی افزود: مجرم ردیف دوم نیز پنجشنبه بازداشت و پرونده با کشف فیلم های کثیف به دادسرای ناحیه 5 – صادقیه- فرستاده شد.
گزارش ایسکانیوز می افزاید: هم اکنون تجسس های پلیس تهران برای برملا شدن سایر جرم های احتمالی پسر شیطان صفت و همدستش ادامه دارد.


88/2/28
12:29 عصر

شبکه هوشمند، دزدی از کاربران اینترنت

بدست آرمان در دسته اینترنت هوشمند، شماره هوشمند

اینترنت هوشمند

ایران: شبکه هوشمند، بلای جان کاربران اینترنت

مدتی است سیستم سرویس شبکه هوشمند اینترنت، وارد ‏چرخه استفاده کاربران اینترنتی ایران شده است.‏

بر خلاف عنوان این شبکه، متأسفانه، جز یکی دو ماه ابتدایی، ‏روز به روز کیفیت این شبکه هوشمند کاهش یافته و این مشکلات در ماه‌های اخیر به جایی رسیده که سطح دانلود در این شبکه به میانگین 2 ‏تا 4 کیلوبایت در ثانیه رسیده، به گونه‌ای که باز کردن صفحه‌های کم حجم سرویس دهنده‌‏های جهانی ایمیل مانند یاهو و گوگل، دست‌کم پنج دقیقه زمان می‌برد.‏

این گزارش همچنین می‌افزاید به جز این مشکل که دانلود و جستجو کردن را در اینترنت منتفی می‌کند، به تازگی سرویس ‏دهنده‌های این شبکه در برخی روزها مانند شب‌های جمعه، مناسبت‌های مذهبی و تعطیلات، ‏نه تنها سرویسی نمی‌دهند، بلکه گاه بدون توجه به قطع بودن این سرویس از ‏سوی مخابرات، خطوط آنها همچنان فعال بوده و کاربران را وارد شبکه بدون دیتا می‌کند.

ولی به تازگی مورد جالبی درباره این سرویس به چشم می‌خورده و این نکته جالب را ‏می‌توانید به راحتی در ارتباط با چند شرکت بزرگ و معروف که نام و آوازه زیادی در ‏حوزه فروش اینترنت دارند، جستجو کنید.‏ بنابر این گزارش، پس از اتصال شبکه هوشمند، متاسفانه هیچ صفحه‌ای باز نشده و پیام ‏معروفCan not open the web page ‎‏ نمایش داده می‌شود، اما اگر با یکی از ‏مسنجرهای یاهو یا گوگل برای ورود به شبکه تلاش کنید، پیامی با محتوای پایین بودن بیت ریت اتصال شما به شبکه و رعایت نشدن پروتکل حداقل بیت ‏ریت برای باز شدن صفحه‌های مورد نیاز حکایت دارد!‏

با نگاهی دقیق به پروتکل‌های سرویس‌دهنده‌های معروف جهانی به سطح اتصال 24 ‏کیلو بایت در ثانیه برخورد می‌کنید که متأسفانه در شبکه‌ای که برای آن تبلیغ 56 ‏کیلو بایت می‌شود، نصف این ریت هم رعایت نمی‌شود و عملا کاربر توان ‏استفاده از اینترنت را ندارد.‏ ناگفته نماند که در تمام طول ساعت‌هایی که به دلیل سرعت پایین اینترنت صرف انتظار جهت باز شدن یک صفحه وب می‌شود، کنتور هزینه مشغول محاسبه میزان مبلغ قابل پرداخت است و این اثر در قبض تلفن که دو ماه بعد به درب منزل می‌آید، به وضوح قبال مشاهده است.

هزینه بالای شبکه هوشمند (ساعتی 300 تومان) که با هزینه تلفن ‏شهری و مالیات و عوارض به رقمی در حدود 500 تومان برای هر ساعت اینترنت می رسد

شماره هوشمند

خاک بر سر این دزد های هوشمند! که با روش جدیدشون دارن جیب های پارشونو پر میکنن ساعتی 500 تومان هزینه میکنید جونتونم بالا میاد واقعآ اشتباه محضه که ادم از این شماره های هوشمند استفاده کنه این دزد های سر گردنه راه پول دراوردن رو خوب گیر اوردن این شرکت های خدمات دهنده اینترنت هوشمند پهنای باندی که برای ارائه به مشتریان خریداری میکنند خیلی ناچیز و محدوده و پول کمی بابتش میدن البته براشون هزینه زیادی نداره که بخوان پهنای باند بیشتری  تهیه کنند اینکارو نمیکنند چون دلیل داره! و همین اینترنت و پهنای باند کم و محدود رو بین چند هزار کاربر پخش میکنن البته این شرکت ها براشون کاری نداره که سرعت اینترنت کاربراشونو افزایش بدهند اینکارو واسه این نمیکنن چون خیلی بنفعشونه بطور مثال کاربری با اینترنت 5 دقیقه کار داره و میخواد ایمیلشو چک کنه و تو یک وبسایت هم ثبت نام کنه ولی به علت سرعت کم مجبوره کاری رو که در عرض 2 دقیقه میشه انجامش داد رو در طول 5 ساعت انجام بده خب این یعنی چی؟ این سرعت کم به نفع کی میشه کاربر یا شرکت خدمات دهنده اینترنت هوشمند؟!  اگه یه حساب سرانگشتی کنید با این حجم کاربران نا آگاه خواهید فهمید که این شرکت ها با این روش به رقم های میلیونی دست خواهند یافت...


88/2/27
7:8 عصر

نفرت عامل قتلهای سریالی قزوین

بدست آرمان در دسته قتل، زنجیره ای، نفرت، قتل زنجیره ای، زن، سریالی

 

نفرت و فتل

نفرت ؛ عامل قتلهای سریالی قزوین - سوژه هوشیار عامل کشف جنایت

قزوین - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: راز قتل پنج زن مسن در قزوین با اعتراف قاتل 32 ساله که یک زن است، برملا شد.
به گزارش خبرنگار مهر در قزوین سردار علی اکبر هدایتی بعداز ظهر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: سرانجام پس از ماه ها تلاش ماموران پلیس آگاهی با دستگیری و اعتراف قاتل، جزئیات بیشتری از پرونده قتلهای سریالی زنان سالمند در قزوین مشخص شد.

هدایتی با تشریح نحوه شکل گیری قتلها گفت: این پرونده از 16 بهمن ماه سال قبل با گزارش مشاهده جسد زنی در منطقه باراجین(شمال شهر قزوین) توسط یک رهگذر گشوده شد و با اعزام بازپرس ویژه و تیم تشخیص هویت، جسد زنی به نام کبری شناسایی شد که سر و صورتش با پارچه پوشانده شده و طلاهایش به سرقت رفته بود.

وی افزود: 37 روز پس از کشف اولین جسد، جسد زن 54 ساله ای به نام گرجی در بوستان فدک در منطقه باراجین کشف شد که شبیه قربانی قبل کشته شده بود.

قتل سوم و اعزام گروه ویژه آگاهی ناجا

به گفته هدایتی در حالی که تحقیقات پلیس ادامه داشت کشف سومین جسد نگرانی هایی را در مردم ایجاد کرد و سریالی بودن قتلها را تقویت کرد و موجب شد تیم ویژه آگاهی ناجا به قزوین سفر کرده و در کشف جنایات به سایر گروه ها کمک کند.

سردار هدایتی یادآور شد: 30 روز پس از جسد سوم، جسد چهارمین زن که معلم بود در منطقه مینودر کشف شد که نظر پزشکی قانونی براین نکته دلالت داشت که مقتول در مقابل قاتل مقاومت کرده و بر اثر اصابت شی تیزی به قتل رسیده و آثار خفگی نیز در آن دیده شده است.

به گفته فرماندهی انتظامی استان قزوین غروب روز 17 اردیبهشت ماه جاری هم جسد زن میانسالی به نام کیمیا در حاشیه یک مزرعه در سه راه کمال آباد قزوین پیدا شد که این قتل نیز شبیه چهار نفر قبلی به قتل رسیده بود.

زن بودن قاتل قوت گرفت

سردار هدایتی عنوان کرد: در این مدت تمامی فرضیه ها توسط کارشناسان بررسی و مشخص شد قاتل یا قاتلان زن هستند که توانسته اند با جلب اعتماد زنان مسن محجبه به اهداف شوم خود برسند.

کشف سرنخ جدید با فرار سوژه هوشیار/ شناسایی 27 هزار خودروی مشابه قاتل

وی افزود: در تاریخ 21 اردیبهشت ماه زن 60 ساله ای در مرکز شهر قزوین با قاتل روبرو می شود که با ظاهر مناسب و به کار بردن کلمات محبت آمیز (شما جای مادر من هستید اجازه بدهید شما را به مقصد برسانم) شکار خود را سوار خودرو کرده و در میانه راه با تعارف کردن ساندیس مسموم قصد پیاده کردن نیت پلید خود را داشته که زن میانسال به مسئله مشکوک شده و با بهانه ای از خودرو پیاده شده و با فریاد از مردم کمک می طلبد که موجب فرار متهم از صحنه می شود.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: با اطلاعات ارائه شده از سوی این زن به سرعت نسبت به شناسایی خودرو قاتل که رنوی کرم رنگ بود اقدام و 27 هزار خودرو مشابه شناسایی شد.

هدایتی افزود: با بررسی برگه های جریمه خودرو مالک آن شناسایی و با دستور مقامات قضایی ساعت 24 پنجشنبه شب با ورود به منزل متهم نامبرده به اتفاق همسرش دستگیر شد.

وی گفت: در هنگام دستگیری خونسردی متهم و انکار قتلها به قدری طبیعی بود که در وهله اول برای پلیس گمراه کننده بود اما پس از چند ساعت بازجویی متهم به ارتکاب پنج قتل اعتراف کرد.

هدایتی اظهار داشت: این زن 32 ساله "م - ق" نام دارد و با داشتن مدرک تحصیلی سوم راهنمایی و دو دختر 17 و هفت ساله در منزل اجاره ای در شهرک مینودر قزوین سکونت داشته و اهل قزوین است.

انگیزه قتل نفرت و کینه از مادر/ اختلال شخصیتی

سردار هدایتی با اشاره به انگیزه قاتل از جنایاتش گفت: نامبرده در اعترافات خود گفته است نفرت شدیدی از مادرش داشته به طوری که حاضر است الان وی را به قتل برساند.

وی افزود: قاتل سوژه های خود را با توجه به شباهت ظاهری به مادرش از میان زنان مسن و محجبه انتخاب می کرده و پس از جلب اعتماد آنان و خوراندن آب میوه مسموم (سم از ناصر خسرو تهران تهیه شده بود) به قتل می رسانده که در صورت مقاومت با شی نوک تیز افراد را مجروح و سپس خفه می کرده است.

به گفته سردار هدایتی قاتل منکر همدستی شوهرش در قتلها شده اما گفته می شود همسر نامبرده که راننده ماشین سنگین است به رفتارهای غیرطبیعی همسرش در روزهای اخیر مشکوک شده بود. 

وی همچنین سیاسی بودن انگیزه قتلها و نیز سرقت را رد کرد و اظهار داشت: به نظر می رسد سرقت طلاجات قربانیان برای انحراف پلیس صورت گرفته است.

سردارهدایتی اضافه کرد: قاتل اختلال شخصیتی و روانی و عقده های خانوادگی دارد و با توجه سلامت و توان جسمانی به تنهایی اجساد را جابجا می کرده است.

بررسی شرایط روحی قاتل توسط تیم ویژه معاونت اجتماعی ناجا

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: با توجه به نوع وقوع قتلها تیم ویژه ای از معاونت اجتماعی ناجا شامل روانپزشک و روان شناس مسائل روحی و روانی قاتل را بررسی خواهد کرد که یافته های آنان می تواند در هشدارهای پلیسی و پیشگیری از جنایات کمک موثری کند.

اضطراب مردم قزوین پایان یافت

به هر حال در آستانه برگزاری انتخابات و در چند ماه گذشته موضوع قتلهای سریالی در قزوین که یکی از قربانیان از خانواده شهداو بقیه نیز از افراد مومن و محجبه بودند اذهان بسیاری را به خود معطوف و حتی شائبه سیاسی بودن جنایات را برای ایجاد نا امنی تقویت کرد و موجب شد بسیاری از مسئولان نسبت به این مسئله واکنش نشان دهند.

نامه قدرت الله علیخانی نماینده استان به فرمانده انتظامی کشور مبنی بر پیگیری جدی پرونده و تسریع در دستگیری قاتل، پیگیری نائب رئیس مجلس، استاندار و تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی، اطلاعاتی، پلیس آگاهی و تیم ویژه و همکاری مردم و رسانه ها موجب شد در زمانی مناسب قاتل دستگیر و التهاب جامعه فروکش کند.

پلیس همچنان آماده و توانمند در ایجاد امنیت

به نظر می رسد در روزهای اخیر فشار روانی سنگینی بر نیروهای انتظامی به ویژه فرماندهی آن که مسئول مستقیم تامین امنیت شهر و استان است وارد شده باشد اما موفقیت در کشف اینگونه جنایات که موارد مشابه آن در گذشته شاید مدتهای مدیدی طول کشیده و قربانیان بیشتری نیز به جای گذاشته است بیانگر توانمندی نیروهای امنیتی در تامین امنیت و آرامش مناطق مختلف کشور است و بازگشت مجد اعتماد عمومی با ماموران پلیس است.

در این میان با هوشیاری و همکاری مردم و مسئولان می توان امیدوار بود در آینده نیز ضمن کاهش جرائم به موفقیت ماموریتهای پلیس و انتظامی نیز کمک شود.

به هر حال به طور حتم از امروز با دستگیری قاتل قتلهای سریالی در قزوین نگرانی و اضطراب و وحشت خانواده ها به ویژه بانوان به پایان خواهد رسید اما شاید با تسریع در مجازات قاتل دردهای خانواده قربانیان نیز تسکین یابد.

 

منبع: خبرگذاری مهر

 
 


88/2/23
1:34 عصر

جومونگ تاریخ ایران را به یغما برد

بدست آرمان در دسته جومونگ

 

جومونگ

نویسنده وبلاگ «تلویزیون مجازی» در مطلبی آورده است: بدبختانه عدم شناخت نسل امروز نسبت به تاریخ باشکوه ایران باعث شده است که بسیاری از داشته‌های خویش را در دستان دیگران ببینیم و لذت هم ببریم!
سریال افسانه جومونگ (ساخته کشور کره جنوبی) در واقع بخشی از تاریخ ایران را ربوده است. آنها نام ارمنستان را لاک گرفته و بر آن سرزمین «بویو» گذارده‌اند فرمانروایی ایران را هم سلسله «هان» نامیده‌اند. در تاریخ سلسله (هان) سواره نظام زره‌پوش وجود ندارد این سواره نظام بنا بر همه اسناد تاریخی مربوط به ارتش پارت ایران بوده است.

جومونگ و تاریخ ایران
وقتی از درگیری دولت هان با یاغیان صحبت می‌شود و بدین خاطر، بویو دست به حمله به مناطق اطراف خود می‌زند، در واقع زمانی است که فرمانروایی ایران با یاغیان هوسپائوسینس (شورشگر تازی) و گوردی ین، آدیابن و اُسرائن در باختر و سکاییان در خاور مشغول جنگ است در ضمن مهمترین نکته آنکه گرفتن گروگان از خاندان نافرمان نسبت به فرمانروایی تنها در ایران باب بوده است مهرداد پادشاه اشکانی در ارمنستان (بخاطر آنکه بی طرفی کشورش را زیر پا گذارده و از رومیان حمایت نمود) وارد کارزار شده و آرتاواز شاه ارمنستان را فرمانبردار خویش نمود و تیگران پسر آرتاواز را به عنوان گروگان به پارت فرستاد. رویدادهای بعدی باعث مداخله دوباره ایران شد و ارتش پارت، تیگران را به عنوان شاه بر صندلی پادشاهی به جای آرتاواز قرار داد. کشور بی ریشه کره با استفاده از تمثیل‌های ایرانی برای خود تاریخ می‌سازد در سریال یانگوم نخستین رستم زاد (سزارین) را به یانگوم منتسب کردند و حال در دل تاریخ اشکانی ما برای سرزمین چوسان خود هویتی حماسی می‌سازند. باید با هزار درد افسوس گفت به خاطر عدم توجه رسانه‌های مسئول نسبت به هویت و تاریخ ملی ایران کشورهایی نظیر کره بجای ما، آنها را به نام خود نموده و در نهایت ما می‌مانیم و مشتی تاریخ غیر ایرانی!


به قول «ارد»، بزرگ اندیشمند و متفکر ایرانی: سرزمینی که اسطوره‌های خویش را فراموش کند به اسطورهای کشورهای دیگر دلخوش می‌کند فرزندان چنین دودمانی بی پناه و آسیب پذیرند.

برای شناخت بیشتر و بهتر تاریخی که کشور کره جنوبی به یغما برده است نظر شما را به بخش‌های از تاریخ دودمان اشکانیان و پارت‌های ایران جلب می‌کنم:
 


به مهرداد دوم پادشاه ایران زمین گفتند در کشورداری صبوری کنید اردوان پدر شما و همین طور فرهاد پدر بزرگتان خیلی زود کشته شدند. مهرداد گفت در حالی که هوسپائوسینس (شورشگر تازی) و گوردی ین، آدیابن و اُسرائن در باختر و سکاییان در خاور به جان مردم ایران افتاده و کشتار می‌کنند سکوت و نرمش به چه معناست. کشته شدن در این شرایط بسیار با ارزش تر از زندگی در خفت و ننگ است.
شجاعت پادشاه ایران مهرداد اشکانی گویای این سخن ارد بزرگ است که: برآزندگان و ترس از نیستی؟! آرمان آنها نیستی برای هستی میهن است.
مهرداد دستور داد ارتش ایران بازسازی شود استراتژی نظامی خاص اشکانیان، جنگ‌های نامنظم توسط کمانداران ورزیده بود که شالودهء ارتش اشکانی را تشکیل می‌دادند. گروه‌های سوارکار چالاک و کمانداران قابلی که می‌توانستند در حال سوارکاری، از هر سویی، هر هدفی را نشانه روند. علاوه بر این، تمرینات گروهی پیوسته آنها،در میدان نبرد، الگوهای نامنظم ولی هدفمندی از حرکت اسب‌ها را ایجاد می‌کرد، که به نحوه ای غیر قابل پیشبینی،به هر سمت و سویی می‌تاختند و به طور فردی یا گروهی شلیک می‌کردند. بخش دیگر سپاه مهرداد دوم سواره نظام زره‌پوش ایران که در باختر به آن سوارکاران شوالیه و در خاور به آنها سوارکاران آهنین می‌گفتند تشکیل می‌داد تمام بدن آنها و حتی بدن اسب‌هایشان پوشیده از آهن بوده و بدین شکل هر سپاهی را شکافته و به تسلیم وادار می‌نمودند.

فرمانروای ایران یاغی های باختر و خاور را مطیع خویش نمود و با ووتی فغور فرمانروای چین از سلسله های ( 141 تا 78 ) پیش از میلاد روابط سیاسی و بازرگانی برقرار نمود

مهرداد دوم دوباره شکوه را به ایران بازگرداند ...

 


88/2/23
1:2 صبح

سرباز امریکایی 5 همکارش را کشت

بدست آرمان در دسته پنتاگون، سرباز آمریکایی، پایگاه نظامی

 سرباز امریکایی

وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون اعلام کرد: یک سرباز آمریکایی در یک پایگاه نظامی این کشور در بغداد به سوی یک گروه از افراد واحدش شلیک کرد و 5 نفر از آنها را به قتل رساند.

به گزارش شبکه بی بی سی ، مقامات پنتاگون گفتند: روز دوشنبه 11 مه حوالی ساعت 14 به وقت محلی یک سرباز آمریکایی در پایگاه نظامی لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد به سوی یک گروه از سربازان این پایگاه شلیک کرد.

مقامات پنتاگون افزودند: در این حادثه 5 سرباز آمریکایی‌ کشته و دو نفر مجروح شدند.
به گفته پنتاگون، سرباز مهاجم بازداشت شده و تحت بازجویی قرار دارد.

هنوز انگیزه این فرد در تیراندازی بی سوی همکارانش مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که اقدام این سرباز ناشی از فشارهای عصبی باشد.

این نخستین بار نیست که یک سرباز آمریکایی دست به کشتن همکارانش می‌زند. در سال 2005 یک سرباز آمریکایی در پایگاه نظامی آمریکا در کویت با پرتاب نارنجک و رگبار مسلسل دو افسر هم وطنش را کشته و 14 نفر را مجروح کرده بود.


   1   2      >